31 Jan 2016

Hej, jarane, ne rođeni brate

Hej, jarane, ne rođeni brate,
mogu li da budem iskren,
dozvoli mi da primijetim,
shvatićeš,
ako mi još vjeruješ;
dva oca, dvije majke,
a braća smo.
Slični u svemu,
koliko da ostanemo različiti.
Uzeću toliko slobode
da te podsjetim na ono
što više nije važno,
a moglo bi...


Hej, jarane, ne rođeni brate,
ti si u zabludi,
misliš da ima nešto preko čega se
ne može prijeći;
karakter, dostojanstvo?
Ne, zaboravljaš da je sve relativno,
da ne postoji čista stvarnost...
karakter mi nije dao
ni mrava da gazim,
dostojanstvo,
da mene gaze;
rat je sukobio dvije polovine mene...
Vidiš, sve je relativno
i preko svega se može prijeći.
Znao si i ti to,
samo si bio u velikoj zabludi.
Sad, zapamti
da je
najteže
prijeći preko nage žene.

Hej, jarane, ne rođeni brate,
nekoć si me uvrijedio:
pitao sam te,
kao nekog ko može
da bude drugi ja
"da li bi jebao moju ženu?"
Rekao si da ne bi;
znači
da ti se ne sviđa,
ili si lagao.
U oba slučaja, ne vjerujem ti.
I ne razumijem zašto tražiš da se
ja ne ljutim na tebe.
Bojiš li se
mene
upitati isto.
Jer, znaš da ću ja biti iskren...
Ovo nije ludo,
ovo je dokaz relativnosti,
a ti se na mene ljuti
koliko hoćeš.

Hej, jarane, ne rođeni brate,
ti si lud,
jer ona je cura bez mane,
žena za život cio,
ona za koju se vrijedi boriti
i u ovom svijetu relativnom,
a i nije ludilo
najgore
što Bog daje...
Bio sam ponosit
što je ona
sjevojka moga brata,
moja ne rođena snajka;
Imali ste moj blagoslov,
dijelio sam tvoje ludilo,
a ti nisi imao snage
ići dalje.
Lijepo sam ti šutio
da me možeš čuti:
Ne žuri se na brdo,
strašan je pogled niz padinu...
Svejedno, ne krivim te,
jer ti si moj brat.
Valjda zato ja
sad dvostruko patim,
tvoje ludilo je naše,
a patnja samo moja,
ti čuvaš dostojanstvo
i ne smiješ patiti,
nisi kriv,
ti si lud,
a ostaješ moj brat.

Hej, jarane, ne rođeni brate,
da sam ja bio na tvome mjestu,
ja bih...
evo, ludilo već djeluje,
buncam,
kao da sam mogao biti na tvom mjestu;
velika je razlika među nama,
ti si živo stvorenje,
a ja, samo -
budući leš.

Hej, jarane, ne rođeni brate,
reci mi da ućutim...
tvoj šamar ne boli...
A zaslužio sam,
već sam previše gluposti rekao.
Ja jesam u pravu,
ali ne mogu javno reći da lažeš,
jer,
ja sam tvoj brat.

Hej, jarane, ne rođeni brate,
mogu li da budem iskren,
ti si u zabludi,
nekoć si me uvrijedio,
ti si lud,
da sam ja bio na tvom mjestu,
reci mi da ućutim,

jer,
ja sam tvoj brat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...