26 Jan 2016

Svjetlost daleka

*
Tumaram kroz tminu
pogleda uprtog
u daljinu.
Ispred mene hodnici od mraka,
s mnoštvom krivina, i prepreka.

Noge mi se o tamu sapliću,
ne boli me
jer
tamo gdje gledaju mi oči
tamo svjetlost neka čudna sija.

Da me život naučio barem
da rođenim očima vjerujem...

Moje oči vide,
a savjest mi kazuje
da svjetlost
tako daleko nije.
Meni je još uvijek draže
o tamu noge saplitati.

O, savjesti,
moja otrovana!

**
O, tmino prokleta,
silom mila i predraga,
ko mi drugi može,
osim mene,
saplitati noge?

Savjest otrovati?

Zar mi majka oči rodi
da me slijepog vode?

Zar i meni suđeno je
da cio život
šejtane
za ahbabe imam,
a meleke upoznam
u džennetu tek?

***
Sabah nikad nije
prije vakta došao...

...a koga tama u naručje prigrli,
kod očiju slijepog učini,
sabah mu je
kao svjetlost dalek.

Noge su mi polomljene,
krvave,
ne osjećam ih,
odavno već moje nisu,
a od tame
niti ih vidim.

Zar da sabah čekam:
da priznam,
sebi samom,
da sam noge polomio?
Neću,
sve dok se tješiti mogu,
dostojanstveno i jadno,
i jedini
vjerovati sebi
da su još
kakve ih zadnji put vidjeh.

****
A sutra,

kad se džennet blaženi
mene dočepa,
u zaborav sve će
već
praodavno pasti,

osim te svjetlosti
koju čedno gledah,

a koju savjest
moja bivša,
prosto što bijaše otuda,
kud ne dadoh
nogama poći,

preziraše.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...